2013. május 18., szombat

#3 DÍJ

#3 Díj
Nagyon szépen köszönöm a díjat Kitta Kiss -nek!
Szabályok:
1.) 11 dolgot írj magadról
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolnod kell
3.) 11 kérdést fel kell tenned
4.) 11 embert kell megjelölni

Válaszok:
1.)
1. Szeretem a One Direction-t de nem vagyok őrült rajongó
2. Szőke hajam és zöld szemem van
3. Magamon csak a szememet szeretem
4. Kedvenc tantárgyam a matek
5. Szeretek enni
6. Mindenen tudok nevetni, még a favicceken is
7. Szeretnék eljutni Olaszországba
8. Kedvenc városom Nápoly
9. Szeretnék találkozni a One Direction-nal
10. Szeretem a teknősöket
11. Két testvérem van, egy nővérem és egy bátyám


2.)
1. Kedvenc gyerekkori meséd vagy mesehősöd?
Csipkerózsika:)
2. Ki a példaképed?
 SummerB. mert én is szeretnék annyira jól írni mint ő:)
3. Ha belebújhatnál valamelyik híresség bőrébe ki lenne az?
Ashley Olsen
4. Nutella vagy egy nagy tábla Milka csoki?
Természetesen NUTELLA *-*
5. Mióta írsz blogot?
2012. december 30. óta
6. Mi inspirált az írásra?
Hát igazából egy zenéből jött az ihlet:)
7. Mit tervezel nyárra?
Én nem tervezek. Én csinálok.
8. Mi volt életed eddigi legszebb pillanata?
Most így hirtelen nem jut eszembe semmi:)
9. Van olyan sport, amit ki szeretnél próbálni?
Baseball
10. Hol élnél legszívesebben?
Olaszország, Nápoly
11. Mi szeretnél lenni, ha "nagy leszel"? :)
Ezen még nem gondolkoztam, csak szeretnék tovább tanulni és majd eldöntöm:)

3.)
1. Szent Johanna Gimi vagy Hűvösvölgyi Suli? (könyv) 2. Harry Potter vagy Twilight? 3. Van testvéred? 4. Olvasni vagy tv-ni szeretsz jobban? 5. Kedvenc blogod? 6. Van példaképed? Ha igen Ki? 7. Milyen telefonod van? 8. Kedvenc könyved? 9. Tél vagy nyár? 10. Eső vagy napsütés? 11. Fagyi vagy jégkása?

4.)
1.Hey Liam!
2.Barriers
3.Bitter Sweet
4.One Dream
5. The New Legend

1 megjegyzés: